Základní školaKaznějov
ZŠ Kaznějov

Itálie 2022

Společně se ZŠ Kozojedy jsme se vypravili k moři.

Itálie se ZŠ Kozojedy 17.6. - 25.6. 2022

V sobotu 25.6.2022 jsme se všichni zdraví a opálení vrátili domů. Poslední den jsme celý strávili v aquaparku.

Přidáváme nějaká zajímavá videa z výletu.

17.6. jsme se společně se ZŠ Kozojedy vypravili na parádní výlet k moři. Abyste se dozvěděli jak to probíhalo, nechali jsme o tom děti napsat článek. Nejlepší úryvky z jejich prací vám předkládáme...

"Italie je velmi pěkný stát, ve kterém je spousta milejch lidí. Jsou tu zajímavé památky jako třeba Porto Canale. Je tu velmi čisté a teplé moře. Mají zde zvykem jíst jenom těstoviny na což češi nejsou moc zvyklí. Itálie je stát ve kterém to žije hlavně v noci. Jsou zde velmi písčité a teplé pláže. Většinou je v Itálii velmi horko. Na zájezdu se školou se nám nejvíc líbí ranní rozcvička s panem učitelem Štálem a s paní učitelkou Starou. Mají to tady velmi drahé vzhledem k výplatě v Česku. Mají tady i velmi chutná jídla. Celkovým dojmem na mě Itálie působí velmi pěkně."

(Autoři: Pavel Treml, Ondřej Suttý)

"Píše se den 17.6. 2022, my ZŠ Kozojedy a ZŠ Kaznějov si jedeme pro obrovský zážitek, který si budeme pamatovat na celý život. Cesta byla dlouhá, ale i přesto bylo srandy kopec. Dokonce jsme se spřátelili s lidmi s kterými bychom to moc neočekávali. Druhý den ráno kolem deváté hodiny jsme byli na místě a netrpělivě čekali na ubytování. Po krásné první procházce na pláži jsme se konečně dočkali. První pocity z ubytování byly opravdu ohromující, zvlášť z úžasných balkónů, kde si dáváme krátké porady.

Po odpoledním klidu jsme vyrazili se koupat k moři. Voda na první dojem byla trochu studená, ale člověk se po ní krásně schladí. Když jsme se vrátili čekala nás první večeře. Večeře se skládají ze tří chodů. Začínáme salátem, pak těstoviny a vždy to doplní maso s nějakou přílohou. Snídani máme formou švédských stolů, po snídani vždy odcházíme spokojení s plnými břichy a s energií na pláž.

Oběd se skládá ze 4 chodů, salát, těstoviny, hlavní jídlo, poslední chod doplní dezertem nebo ovocem. Po večeři chodíme na večerní procházky, hodíme pár foteček a cestou se stavíme na zmrzlinu, na které si všichni moc  pochutnáme.

Učitelé jsou tu skvělí, určitě tu dodávají atmosféru k tomu, aby zájezd byl o něco ještě příjemnější."

(Autorky: Dominika Kaiserová, Kateřina Eliášová, Anna Vopatová, Markéta Lopatová)

"Vše to začalo v pátek 17.6. - přijel pro nás do Kaznějova autobus, kterým jsme odjížděli společně s Kozojedama ve 20:30 do Itálie. Po dvou hodinách jsme zastavili na hranicích Česka a Německa. Po několika hodinách jsme zastavili na benzínce v Rakousku. Poté jsme přejeli hranice s Itálií a to byly 4 hodiny ráno. Ráno jsme přijeli v devět na hotel. První den jsme se šli projít, mezitím nám připravili pokoje a odpoledne jsme šli na pláž. Večer jsme se šli projít do města a dali jsme si zmrzlinu.

Celkově se nám tady velmi líbí. Nejlepší zážitek z Itálie je volejbal se všemi dětmi z Kaznějova. Ubytování je pěkný, hlavně balkony, kde si předáváme informace. Každý den tu prožíváme zážitky, které si budeme pamatovat navždy a těšíme se na další dny."

(Autorky: Laura Sajnerová, Nela Sajnerová, Stella Pašková)

"Po 12 hodinách autobusem jsem se konečně dostali na hotel. Je velice zajímavý a zvláštní, ale je to tu moc pěkný. Byl jsem ubytován na pokoji 207 s Danem a Olíkem. Slunce je velice silné. V autobuse jsem potkal moc kamarádů s kterými se bavím do teď. V Itálii jsou moc hodný a přátelský lidi. Snídaně je nejlepší. Vždy když se probudím, vidím mnoho racků a po levé straně je krasné moře. Podle mě je to nejlepši večer, kdy se jde na procházku po městě."

(Autor: Lukáš Strych)

"Výlet do Itálie proběhl v pořádku, dojeli jsme natěšení až si vlezeme do moře. Hned co jsme přijeli, tak jsme se šli podívat k moři. Poté jsme si šli projít okolí a je to tu pěkný. Jsou tu také výborné zmrzliny a teplé moře. S učitelema ještě pojedeme na dva výlety, na které se těšíme. Je to tady parádní. Jsou tady krásný hotely a výborné italské jídlo."

(Autoři: Patrik Cink, Jakub Tvrdík, Robert Vacek, David Vlček)

"Každý den chodíme k moři. Když se nechceme koupat, můžeme jít do baru nebo být na pláži. Hrajeme i volejbal. Večer se chodíme projít do města a kdo chce, může si koupit zmrzlinu. Ke snídani máme švédský stůl, k obědu a večeři kdo chce může si dát salát, těstoviny a hlavní jídlo. Večerku máme ve 21:30 a ve 22:00 musí být klid, což nám moc nejde. Jinak je to tu super :-) <3 "

(Autorky: Vanessa Hynešová, Jana Vítovcová)